de va som fan👌

assĂ„ ja nu Ă€r jag mamma till en tös pĂ„ 6 mĂ„nader Ă„h en pĂ„ 5 Ă„r, FEM ÅR! jag kĂ€nner mej gammal :o meeen, klart bĂ€sta Ă„ren i mitt liv :)
Äka till ett grustag Äh kika nÀr grabbsen leker med cyklarna idag! Äh jag ska ocksÄ dra en vÀnda med crf,en :D inte Äkt crÄz pÄ över tio Är sÄ vi fÄr se vart 450in tar vÀgen med mej :'D

era kommentarer



kommentera inlÀgget hÀr:

namn:
kom ihÄg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
Ă€r en lagom fet 25 Ă„rig morsa som Ă€r förlovad och bor i hus med vĂ€rldens bĂ€sta pojkvĂ€n och dotter. Ă€r typ vĂ€rldens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rĂ€tt jĂ€vla duktig pĂ„ att bĂ„de skĂ€mma ut och bjuda pĂ„ mej sj! kör lastbil gör jag Ă„h, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH Ă€lskar min bil, en blĂ„ golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men Ă€r man kĂ€r sĂ„ Ă€r man ;) dom som betyder absolut mest hĂ€r i livet Ă€r emil och mickis, mina jĂ€vligt bra vĂ€nner och givetvis bĂ€sta familjen som bestĂ„r av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som Ă€r nĂ€stan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0