Golfbrud x)

Då var man golfägare :) Har inte hunnit gjort mej så hemma i den ännu, satt upp lite jocks i rutan, fått in sterion och bytt parkeringslampor till vit/blå (?) Vart inte så bra, men ska testa med likadan färg på halvljusen så kanske det löser det hela ;) Får förmodligen baklyktorna till veckan med :) OCH, jag har hittat fäljarna jag vill ha, bara att hitta ngn som säljer också. Eftersom jag ska köpa begagnade, eller ska och ska men jag måste nog för de är lite för dyra att köpa nya. Så måste jag börja leta efter ngn nu, ngn som har passande golfen. Så känner du ngn som säljer sina svarta dotz daytona 195/45 eller 50/16, bultcirkel 4*100 med polerad kant, kan du ju höra av dej ;p Haha.

Åker till gbg imorrnbitti vid 9 med sällskapet Nathalie :) Skönt att slippa åka sj fö en gångs skull kanske :o

Älskar dej Anton, du gör mej så lycklig baby  <3

era kommentarer


Lina skrev:

Haha Okeej. Men inte tänker jag åka till Mds och banka på porten och om han inte är där åka hem igen :p då väntar jag hellre ;)

2008-12-30 | 18:52:21
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Det jag gjorde ;) annars skulle jag inte ens veta att han inte skulle vara där :p

2008-12-31 | 11:52:54
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Frida skrev:

Nej vad tråkigt! Hoppas du blir bättre snart. Gott nytt år från oss!

2009-01-01 | 20:25:01
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0