Färdigtjobbat och sjuk.

Kom hem igårkväll vid nio efter att ha jobbat sen i måndags. Började redan då känna av näsan, men värst är det idag. Har knappt sovit ngn inatt, vart upp tre-fyra ggr och hostat och snytit mej. Ska bli skönt när det här är över. Som tur var tog Kenth bilen idag så han kör imorrn med.

Fick iaf dra till Gbg i tisdags, sov i Partille och där var det leskigt. Hade precis klätt av mej och lagt mej när jag hör en eller två bilar stanna utanför och jag hör hur massa killar börjar prata. Vart livrädd och slängde på mj kläderna och kikade ut under gardinen. Då ser jag två snutbilar och massa poliser utanför, så jag öppnar dörren och frågar om ngn är på tok, med tanke på att jag stog på en personbilsparkering och precis då ser jag hur de haffar tag på en kille. Undrar vad den killen gjorde utanför en ensam lastbil så där sent på kvällen :s Usch.

Ska försöka åka ner till appoteket idag och köpa lite saker som behövs. Anton kom hem inatt med eftar att ha vart till Sthlm och sett Slipknot :) Skönt att ha han under täcket när man ska sova, synd bara att slemmet i halsen håller en vaken ..
Polis
regn

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0