Lilahår.

Yes, färgade mitt blekta hår med pärlblond färg nyss, ska väl vara en mörkarenyans av blond typ. Men det blev ju ljuslila så nu ser det ut som om jag använder silverbalsam. Men men, det vart ju inte allt för tokigt iaf så mössan kan jag ju skippa vid vissa tillfällen då. Va ju tanken med hela färgningen, men aja :D

Ska klä på mej och åka till mamma och pappa nu, ska nog väg på jobb sen. Eller så sticker jag imorrn, har inte hört ngt riktigt än. Blir iaf Gävle, så mkt vet jag. Hoppas på smålandsen :) Inte Sthlm, det är lite uttjatat. Suck.

Tycka synd om mej, för jag har ont i halsen. Usch för det också. Nu skulle Anton vart hemma, saknar honom lite när han är borta och jag vet att jag snart ska åka från han igen, som alltid. Men jag har ju världens bästa jobb :) och jag saknar min babybil när Kent jobbar ): Snart ska vi stoppa på vinterskona med, för sommarskona börjar bli nötta.

Vaknade i morse, tidigt av att ngn gjorde ngt med garagen här utanför. Det lät som om ngn försökte ta sej in så jag väckte Anton och han: "Egentligen skulle man gått ut och kollat" Men jo visst, så här i kylan, man vill ju knappt gå på toa på natten om det skulel behövas för det är så varmt och skönt under täcket :)

Ska åka nu snart så bye bye my sexy friends ;) <3

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0