Min pappas alldeles egna dag :)

Fast det känns inte som om man kan passa upp på sina föräldrar så mkt som man hade velat när man är utflugen och bor en bit bort. Va iaf till Edsbyn och käkade köttfärspaj och lite senare blev det tårta :P Pappa fick lite trisslotter av oss och han vann iaf 90 kr :) Ulrika och Martin va där med och Sandra smulan såklart :P Vi dansade till Dropkick murphys och Overload :) Hon är ju så grym och Malin, vet du vad? :D Hon gick ju och sa "taton" hela lördagkvll och jag trodde hon menade typ, traktor ? :) Men idag när jag och Anton kom pekade hon på han och sa Taton :) Sötnosan våran, fast ändå är det Anton som aldrig får pussen när man ska åka ;)

Jag har nyss klippt honom föresten, tuppkam igen. Jag tycker ändå att han passar bäst i lite halvlångt, mörkt hår fast han är lika snygg i kamm med så det så :D <3

Nä, nu ska vi kolla lite på tv och mysa innan vi ska sova :) Älskar dej gullet <3
Älskar <3
Dansar :)

era kommentarer


Lina skrev:

Ut i helgen? :p Pöööss! ;)

2008-11-11 | 23:38:06
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Jessika skrev:

Jag är sjuker ):

2008-11-13 | 07:48:34

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0