påskvax och middag


gick hur bra som helst att vaxa idag. efter att jag suttit uppe en stund här hemma i morse och det var trist tog jag på mej kläderna och åkte till runemo. började med att spola av, sen torka, på med clener och sen vax. Tog sin tid men fint blev det. :) (bilden är sen igår så där är hon inte vaxad :) jobbigast är nästan att få bort vaxet från listerna efteråt, om man nu inte är så duktig som vissa är och maskerar före. men så duktig va jag inte idag, så fick ta supershampot vi har till lastbilarna och det funkade perfekt :p

va hem till mamma och pappa och åt påskmat med familjen idag. det var så mysigt, satt ute i solen på alltan och myste sen va jag ut med sandra smulan i solen och lekte :) vi plockade småkottar från träden och hon åkte på mina axlar, sen ramlade hon i vattenpölen så kjolen vart lite blöt :p
nu blire lite bilåkning, anton ska ut med prillen så blir till att glida omkring lite sj, leskigt :D älskar dej plutten min <3

era kommentarer


Lina skrev:

Hehe aaaa. det blir hon :) Joodå, helt ok. Dött på tranan och skit musik. Var rätt lugn också, men var roligt att träffa Carro igen :)

2009-04-13 | 15:37:47
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anton skrev:

Pluttskrutt :) Du är så söt när du sover i soffan ! <3 Gullegull ;)

2009-04-16 | 15:24:28
bloggadress/url: http://antometal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0