sjukhus

inte så värst kul att bli inlagt på sjukhus och sen inte få veta vad som är fel. jag trodde bergis det var kol när doktorn sa att det ser inte så bra ut. jag trodde jag skulle dö snart, men så verkar det iaf som om de kommit fram till att det är astma.  fick åka hem på permis idag till på måndag ska in då igen och ta lite prover, hoppas de inte visar ngt så jag blir utskriven. inget jobb tyckte doktorn, men jag bad verkstadsgrabbarna göra en grej åt mej som jag ska spänna banden med så slipper jag anstränga mej. så sa iaf testa på tisdag, vill inte att det ska ta om igen nu när det äntligen, hoppas jag, blivit bättre. förutom att jag får sendrag i fötterna av den starka medicinen :o
ska försöka ta mej ut och träffa malin ikväll, skylina ska ju ut den lymmeln så henne får jag minsann inte träffa! men va ju hos henne innan jag åkte in i torsdags så det får väl räcka tills vidare anntar jag :) anton ska ut med niclas så får väl hoppas på en myskväll imorrn ist, din lilla skit <3

era kommentarer


Anton skrev:

Mäh! :O Jaha, nu är man en liten skit också ja ;) <3

2009-04-19 | 13:13:52
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Lina skrev:

Vi kanske kan mysa nå i helgen?? :D

2009-04-21 | 19:18:13
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Mmm, du såg mitt sms om bilträffen va? :) Vi kan åka dit kanske, och sen mysa framför tvn lr nå med nå gott :) Jag kan ju inte heller dricka så, går fortf på penicillin tills söndag. :/ :p Usch va dålig i magen jag är idag! haha!!

Pusssi

2009-04-22 | 10:27:49
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0