Vårkänslor hela dagen

Jag kände lite igår att ååh gud vad synd om mej som jobbat så hårt i veckan, hoppas jag är ledig imorrn och vips :) Men jag har som vanligt inget spec. att uppdatera för uppdaterandets skull utan jag har typ jobbat, jobbat och sovit :p
Längtar som en iddi till crusingarna börjar, det är en känsla bara ! Skulle haft en frech camaro med en åtta under huven :p
Pengarna räcker då till och blir över denna månad och det är väl skoj, ingen vanlig upplevelse precis. Så valde att hänga med Nathalie på shopping i Valbo imorrn så det kanske var dom pengarna det :)
Ikväll ska jag träffa mina syskon, det händer inte ofta att vi umgås alla fyra förutom när vi käkar hos mamma och pappa då. Hoppas Sandra smulan är med, hon är så underbar den lilla tjejen.
Anton är på skolan och här sitter jag i världens snyggaste morgonrock som inte alls luktar nå svett eller så. Funderar på att lägga mej i soffan och kika på lite tv, brukar som vanligt somna då och det skulle vara mys. Vart jobb hela dagen igår, från åtta till ett inatt så är lite schleten .. Men fick köra flis iaf, så nu kan man ju hoppas jag får den körningen snart också :D
Blommor, blommor, blommor hur ska jag göra med alla blommor ? :o Jag längtar så jag spricker till jag får shoppa till vår lilla trädgård :D Har en massa planer, men som vanligt ser det hur snyggt ut som helst i huvudet men väl på plats vart det inte så bra som man tänkt. Men men, jag är nog ensam om mitt blomintresse så god morgon, idag är det FREDAG :D

första tippningen och den vart helt ok xD

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0