träning nr 1


jennie kom och hjälpte mej igår, det var kanon ;) han hade lätt för högerskänkeln, mindre lätt för vänster. tränade skänkelvikning från medellinjen och för högerskänkel behövde man inte tänka eller göra så mkt, men för vänster var det svårt. vart lite trixa innan det vart någolunda :)

har börjat hosta igen, det är inte kul alls. jobbade inatt, stannade några ggr för att hosta. blir så kraftigt att det är jobbigt att köra, då är det illa :s
anton är iaf väg och hämtar mat, varken han eller jag är sugen på ngt annat än pizza, jag som brukar äta sallad :p

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0