bitande kyla

det är kallt, riktigt bitig kyla ute men jag älskar det ! det är så skönt och jag vill bara ut och doppa magen i en snödriva ! tur det inte finns snö, då hade jag säkert gjort det :s solen fatts dock, men med lite varm oboy, en tallrik fil med hallon/björnbäs sylt i och med müsli och en leverpastejmacka med tomat på så räddas dagen :) tänk att jag längtar till morgon och frukost när jag lägger mej om kvällarna, det är ju så sjukt gott med frukost :D
peril fick nya skor på sej igår, då han hade trampat av sej tre st i hagen som de inte hittat ;) men han är så god och snäll min lilla pojk <3
jag saknar honom så mkt.. hade mest av allt vilja haft eget hus, med stall och två små söta nordisar som längtar efter mat om morgonen då man kommer ut :)


jag och anton vill faktiskt ha hus, men med bara ett fast jobb får det vänta några år .. det är inte bara att köpa hus heller, det ska ligga bra till och som sagt vill jag ha lite mark till så jag kan smocka upp ett par ute boxar till min lilla pålle :)

era kommentarer


Lina skrev:

Halloy! Hehe.. nej då.. ska bara få datorn att ta emot typsnitten bara :)

2009-12-04 | 19:57:52
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Längtar som en tok efter hus jag med!! Så fort jag skaffat ett jobb som jag trivs med och Niclas jobbar kvar så börjar vi nog kika runt lite :)

2009-12-04 | 19:59:46
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Sjlvklart är det så ;) Är inte bara att köpa hus inte.

Jo förresten, ville du inte ha en ny bild på Golfen din till headern? Isf skicka den på mailen. :)

2009-12-04 | 20:41:35
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0