de sista timmarna utav 2009

för övrigt skrev jag nyss ett låååångt inlägg, som sedan inte publicerades då mitt internet hade kopplats ner ... :/

nyårsafton idag och inte en allt för kall sådan heller :) vaknade utvilad imorse brevid en mysig anton och vart sugen på att ta bilen på en sväng, blev dock bara en liten shoppingtur bla. på dollar och karlssons. köpte lådor till ena badrummsskåpet, som är tänkt att bli förvaring till lite babysaker :) köpte också reflexer till peril, -lendtäcke, brösta och reflexer till alla hans söta ben ^^ lendtäcket och bröstan passade oväntat väldigt bra, vilket jag inte trodde då de va så billiga. lendtäcket var flisfodrat dessutom :)
åkte upp till pållen sen för att kolla läget. mockade, fyllde mat/hö och sedan vart det longering i djupsnön och han försökte få det att se ut som om det inte var jobbigt alls då han sprang och ropade på de andra mest hela tiden ;)
nu väntas det bli en mysig hemmakväll, jag och anton har precis käkat marinerad fläskfilé, hemmagjorda klyftpotatisar, musslor/inlagda champinjoner lindad i bacon och kokta gröna bönor (låååånga saker :) jag har även en mjölkchokladkaka som väntar på mej i kylen, får man äta sånt ? :)

saker jag hunnit med under året som gått:
*fick fast anställning på alfta frakt i januari !
*köpte underbaraste peril i juni
*blev gravid i juli, ska då ha i april -10 <3
*första året av 4 år som jag hållt mej borta från fortkörningsböter !

några nyårslöften:
*tappa massa kilon som man lagt p åsej under graviditeten
*som alla andra, försöka hålla vikten och motionera mera
*hålla nudjeten som vvi har så att vi klarar att leva alla tre + en häst :o
*stötta/hjälpa anton till ett jobb

ja, jag undrar just hur 2010 kommer se ut, jag kan bara längta till de ljumma sommarkvällarna då vi får vandra omkring med en sovande baby i vagnen ;) gud vad stolt man kommer vara ;) <3
OCH jag undrar hela tiden hur h*n i magen ser/kommer att se ut :D hihihi, lääääängtar <33


era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; haha jo det är lite drygt men ändå så mysigt ^^ oj då :D hahah, själv så kände jag världens sparkar igår under hela kvällen. lillen var verkligen som galen i min mage och sparkade åt alla håll :)

2010-01-01 | 12:27:03
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0