julen är snart över

julenhelgen är snart över, mellandagsrean har dragit igång och om bara några dagar är det nytt år. vart tre helt underbara dagar iaf. på julafton vart vi 14 st som åt julmat hos syster ulrika först, sen åkte vi vidare till mamma och pappa på kvällen. där fick vi risalamalta, mums ;) juldagen spenderades med anton, ulrika, martin, sandra, malin, stefan, tindra och morbror rolf hos mamma och pappa, med mat och mys ;) OCH idag, annandag jul var vi hos svärföräldrarna och åt julmat mitt på dagen och vanlig mat på kvällen. fick klappar och myste där också :) signe är såå duktig på att prata, sötstrålen och så glad hon var idag :)
imorrn ska vi till antons farmor på mat, lyxigt man har det ibland :) har inte behövt lagat mat här hemma sen i onsdags :o

ni kanske undrar vad man fått i jul ? :) den enda saken är en matberedare som jag önskade mej, mkt pga att man kan göra egen barnmat i den, som jag hoppas jag orkar med att göra iaf ganska ofta :) sen är det pengar, som vi önskade oss till barnkassan, det är alltså pengar som ska gå till kläder, barnvagn, babygym., barnstol mm, ja ni fattar ;) har ett sparkonto för just barnkassan där jag och anton lagt undan pengar varje månad ett tag nu, så vi har ju en del sparat sj också vilket är ganska mkt :) det känns skönt att börja kunna köpa saker nu, vilket vi har väntat med eftersom det vart så tidigt förut, nu är man ju mer än halva gånget ;D

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0