sthlm


förra söndagen var jag och anton till malin och stefan
i sthlm, OCH så fin tindra är. hon är en riktig gounge, endast en vecka gammal då ;) kändes overkligt att sitta och syta en så ny människa, snart sitter man där med sin egna. det är ju inte alls långt kvar nu, fast det är skönt så länge den är där inne i magen också.
har inte stött på några problem under graviditeten än förutom att jag får ont nere i magen då jag jobbar, fast magen knakar och brakar än så den lever då där inne iaf :)

anton och jag var på rengården och käkade lunch idag, det var riktigt trevligt :) sen bar det av mot runemo och frakten där jag tänkte ta lös ena dörrsidan och fixa handtaget, då dörren inte går att öppna innifrån när det är så här kallt. (förutom när man kört ett tag och hon blivit varm) burr tycker pöpis, som för övrigt var täckt av 2 dm snö igår då jag kom hem efter tre dagars jobb ):

nu kikar jag och magen på ghost wisperer, det är ju bara föööör bra ! appropå tv/film, jag tänkte köpa lite gammla julkalendrar, bla pelle svanslös :) den julkalendern gick 1997 och var den absolut bästa tycker jag :D

ikväll ska jag äntligen få träffa min häst, som jag inte vart till på över en vecka. gubbelubben ska få lite morötter, kan jag lova :)

era kommentarer


Annika skrev:

hehe jaa men dom väcker mig, seriöst trodde dom höll på att riva ner hela byggnaden ^^,

Jaa men vilken tur, kommer ju hem imorgon ja, sen måndag, tisdag och onsdag har jag inget att göra, sen är det ju julafton, men på lördagen efter det har jag inte heller nå att göra :) <3

2009-12-17 | 17:49:45
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0