svinkall onsdag !

kall tisdag och det verkar bli en lika kall onsdag, uscha :/ igår hann jag med rätt mkt för att vara en stapplande tjej. ringde och fick en tid hos doktorn som sjukskrev mej tom. den 18 jan för foglossning då. och jag har ansökt om havandeskapspenning from. 12 feb. så jag hoppas lite på att jag ska vara utvilad och inte ha så ont då den 18 jan så jag kan jobba där emellan. fy så jag kommer sakna V8an min sen när man bara går hemma ): får åka med tifa ngn dag ist :D
drog med anton ner på stan och köpte lite babykläder också, vart två pyjamaser, två bddys och ett par byxor. allt i större stl än "nyfödd" eftersom vi kommer få mkt av min syster då hennes är 4 veckor gammal nu. jag gillade den svarta pikén ;)

snart har vi en tvättmaskin här i hemmet också, skönt att slippa den gemensamma tvättstugan ! då ska jag tvätta upp alla kläder som tillkommit för att sedan börja packa ner dom i den ena av två babybyråerna vi har :) vi ska även hämta vagnen ngn kväll också !

nä nu ska jag gå och diska, man har ju en man som bara spelar, spelar, spelar OCH spelar ;)

 


era kommentarer


Madelene skrev:

Foglossning är hemskt! Min har givit med sig och jag hoppas att det inte kommer tillbaka! Har ni hört något om när er föräldragrupp börjar? :)

2009-12-30 | 16:16:59
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja ridning är ju perfekt magträning så du är nog fit for fight snabbt! :D Ja det får vi säkert, för min BM sa att de parade ihop folk som bor i samma område och ni bor väl i Arbrå? :) Hehe, det kommer nog nu snart ska du se, smäller väl till så har man gått upp minst 20 kg :p

2009-12-30 | 18:10:01
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

aha, vi får hoppas att de går efter bf och ålder då :)

2009-12-31 | 12:39:16
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Det är helt underbart att köpa kläder till lillen ^^

Dom är så små och alleldes söta, :)

2009-12-31 | 13:58:53
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0