tredje advent

idag är det luciashow på ridskolan i edsbyn, och jag ska bege mej dit ;) fast har lovat tifa att komma till henne och se lite när hon rider sin 3åring också så det får bli före lunch :)
tänk när jag får rida igen ! det kommer bli så kul, att börja med hoppningen som jag längtat efter så mkt !

igår somnade jag strax före sju, på kvällen. så jag va pigg som en mört i morse då jag vaknade tio i åtta :) skönt att få sova riktigt, anton va ändå till lokalen igår så jag fick sova ostört på soffan till han kom hem :p annars stör han inte iaf, han brukar sitta och spela i datarummet eller massera mina fötter här i andra ändan av soffan ;)

sitter och drar över bilder från mobilen, seeeegt.  har bilder sen ett och ett halvt år tillbaka så minnet va ganska fullt ! ska radera alla efter att ha fört över till en skiva. skrev ni upp det där ?

tänk, på tisdag är det 17 veckor kvar till bf ! :D och 9 kvar till julafton
sen är det inte långt till nyår heller, vad ska man göra då ? kanske ska bjuda med anton på en hotellövernattning ngnstans :) hatar nyårsafton, det är inte en själ ute, alla har väl parmiddagar. det är ju värdelöst ! jag brukar vara med vännerna, kolla på fyverkeri och bara åka omkring. men i år känner jag för ngt annat, känner för att vara med min anton då bara och mysa med god mat och film <3

imorrn är det väl nästan klart att jag och anton åker till sthlm, tidigt. för att hälsa på malin, stefan OCH tindra förståss :D mest tindra ;) vi ska käka ngnstans också, fira 3års dagen som va i torsdags :) <3

era kommentarer


Anton skrev:

God mat och film låter mysigt på nyår ;) <33

2009-12-12 | 10:34:15
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0