V22


idag mår jag prima, det va tur jag vilade igår när jag hade så ont. kanske det var foglossning ? :s det spännde som bara den nedanför magen, kunde knappt vända mej i sängen. men idag är det onda som bortfluget iaf :) ska till peril ikväll och mysa lite, skulle ju rida och så igår men det blev inget av det då e.

gick över i v21 idag, det känns skönt att vara över halva tiden fast börjar bli krångligt att jobba, redan. undrar hur länge man kan vara kvar. klättra ut och in lastbilen, upp och ner på trucken, koppla av och på släpet ungefär 20 ggr/dag. nä fya, jag gruvar mej inför imorrn då det bär av igen .. fick ju så ont förra vändan, så jag sket i att koppla av släpet. kanske inte låter så krångligt men det är inte bara att backa till och åka. man ska bucka sej ner och krypa under bilen för att få fast alla oljeslangar också ..

ne men nu så, får det vara tyst på allt klagande :) idag SKA jag ner på stan iaf ! saker som jag skulle göra igår fast som får bli idag då jag mår bra ist:
-diska
-stryka de redan uppsatta julgardinerna
-plocka undan allt bråte som ligger på golvet
-fixa de sista julklapparna
annars blire inget gjort när jag är på jobb ..


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0