v23+1


sparkarna blir allt starkare och man får en till svar ibland när man pratar med magen :) snart så ligger det ngn här brevid oss i soffan, man undrar hela tiden vad det kommer bli för en :)

idag gled jag bakåt med lastbilen, i näsviken. fick ett stopp i en backe, la i handbromsen och tänkte för mej sj att "hur i helsike kommer jag härifrån ?" det dröjde inte länge först lastbilen svarade med att glida bakåt .. finns inte mkt man kan göra då, än att lägga ur handbromsen och styra. jag vart så rädd, det gick så fort ! jag hade tur som höll mej på vägen, ändå tog det en bra bit innan jag fick stopp på ekipaget :/ va bara att vända, tänkte då inte försöka igen !
slutade värre för en kollega idag, han gled bakåt fast ner i diket och vart tvungen att bärgas därifrån. fy .. varför man gliger bakåt är för att däcken är så varma, så när man stått ett par minuter smälter snön till is och så bär det iväg. det räcker med en halv minut, därför är det snällt av bilar som stannar och släpper före oss lastbilar som kommer i en korsning med motlut. men vissa tänker inte så ...
fast idag kände jag mej lite dum när jag åkte ut alldeles framför en som kom sakta, sakta. men den vart inte sur och tutade som vissa gör.

era kommentarer


Annika skrev:

maagen, åh jag saknar dig jessika. läre ses.



Men gud va läskigt, tur att det gick bra iaf :)

2009-12-17 | 15:04:14
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0