v24 :)

idag önskade man att man inte hade så ont, att man kunde ta hästen ut på en skogspromenad i solen. men det får vänta till nästa vinter, för jag kan då inte rida först i maj/juni kanske. jag sj går som en sköldpadda och kan inte ta en skogspromenad om jag så vill, jag hoppas då att jag kan fortsätta jobba tills mitten på februari som är sagt. jag får ju panik av att bara sitta, då man knappt kan röra sej vissa stunder under dagen. och inte blev det bättre med att det blev -20 igen heller då det äntligen börjat vända till -5.
lönen var inte ok denna månad, hade räknat med några tusen till men sånt man får leva med. har iaf bara en julklapp kvar och den är till tindra :)

i morse vaknade jag och tänkte vända på mej men h*n vaknade visst också så jag kunde inte somna om. vart liggandes på rygg ett tag och då blev jag hungrig så jag klev upp och åt frukost sen kollade jag på barnprogram, som vanligt :) och somnade om igen strax efter att anton dragit med bussen vid halv nio.

idag går jag över i v24 :) känns som om det var igår man va i v6, så tiden går ju så fort. tänk om sista veckorna ändå kunde gå lika fort :)

era kommentarer


Madelene skrev:

Vilken fin mage :) vad tror du att det är för kön?

2009-12-22 | 12:23:07
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja bristningar får vi nog räkna med du! :p Vi har fått 2 BF 13/4 och 19/4 men BM går efter det sista så då får vi också göra det :/ ja du ser faktiskt ut att ha en liten tjejmage! :) jag har ingen aning om vad det är för liten filur i min mage :)

2009-12-22 | 16:41:21
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja jag håller med, vi kommer vara hur många som helst i våra föräldragrupper, vi kanske till och med hamnar i samma :)

Vi har köpt en spjälsäng och lite kläder :) Men det är mycket kvar att fixa! Helt galet vad med saker man ska ha :p ni? :)

2009-12-22 | 19:04:09
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

Ja vi köper också det mesta begagnat och håller ständigt ögonoch öron öppna :) Allt används så kort stund.. Babygym, gåstol m.m. ska vi få låna av en kompis :)

2009-12-23 | 22:03:16
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0