Rubrik

Hej alla mina vänner och alla som jag känner ;)
Jag är bara så trött efter en hel del timmar denna vecka i ett av Sveriges kanske största fordon ? :) Jaja, missade iaf Signes ett års dag i måndags ): (Anons systerdotter) pga av en resa till Tibro .. Tänker ibland på att jag träffar både henne och Sandra så lite. Är upp till syrran ibland, i och för sej men det känns ändå så konstigt att det dröjer så länge mellan varven. Ska till edsbyn och hästarna imorrn så blir nog en sväng till Sandra då om dom är hemma det vill säga :p
Ja, nu är veckan slut och imorrn blire fest :p Det är ju men turdag idag med, kanske man kan säga för 13 är ju mitt turnummer :D Och 11 :) Så jag har satt ut 11 sep och fredag den 13 som turdagar (11 sep ? Ja, för jag föddes då of course :)
Anton är med Niclas i lokalen och spelar :p Funderade på att gå dit en sväng men jag somnade medan jag kikade på Simpsons och nu sitter jag här så kanske inte blir ngt ändå.

Appropå inget alls så har jag börjat lyssna på Mix megapol ist för Rix fm, Intressant ? :D Nej, men morgnarna med rix börjar bli lite tjatiga. Roger spelar dum och klankar oftast ner på Gert och Titti påstår att hon är oskuld och vägrar erkänna att hon pussat ngn ? :s Hur konstigt är inte det, bara Gert som är normal typ. Han skrattar man ju åt iaf, fast det brukar jag göra åt Titti med för hon är ganska rolig :D Men Alex och Erik på eftermiddagen saknar jag lite för Alex är ju så grym :D

Älskar dej Anton <3

era kommentarer


Frida skrev:

Ja, men det är klart ni ska komma förbi! På söndag ska vi på kalas vid 13 tiden. Måndag ska vi på öppna förskolan, men sen har vi nog inget mer inplanerat. Måndag eftermiddag kanske?

2009-02-13 | 21:43:45
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Frida skrev:

Såg din kommentar om jobbet nu :) Ja, ring ni när det passar er och kolla om vi är hemma :) Jo, mamma sa att ni inte kunde komma.

2009-02-13 | 21:45:50
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Anton skrev:

Gullegull :D <3 Vi hade det mysigt idag på stan ^^, Kyssar!

2009-02-14 | 16:30:42
bloggadress/url: http://antometal.blogg.se/
Lina skrev:

Haha jaaa jag kanske ska ta och låna den ikväll då ;p haha

2009-02-14 | 17:49:40
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Uppdatera oftare!! :p

Och träffa mig oftare!! ;) hehe..

2009-02-17 | 19:12:03
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe faan vad du somnar till lite då och då :p fast du är ju en hårt arbetande kwinna du ;) höhö. får försöka hinna hitta på något nå tag framöver :) pussi

2009-02-17 | 22:34:43
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe du är duktig du! :) men jag följer hemskt gärna med en annan gång! får hoppas vi kan tajma in det bra bara ;) pöss

2009-02-18 | 20:35:01
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0