Rubrik

Partaj igår och förlåt till våra grannar ): Vi som typ aldrig gör ljud från oss måste ju vart hemska igår. Vi sjöng så jag blev hes, vi skrek och hade full volym när körslaget visades. Så gick vi ut på alltan för en pys och då såg jag att grannarna på ena sidan släckt lyset, så antingen va de borta eller så hade de lagt sej tidigt. Men jag tänkte att vi ska ju ändå åka snart och vi hade ju så kul :D Lyssnade genom gamla låtar, bla skalmans skal. hahaha, det var den mest känslosamma låt jag hörde under kvällen och det var så kul att uppleva gamla minnen med vännerna man sällan träffar och då tänker jag på Maria min pärla.
Väl på Tranan senare dansade vi loss och jag träffade Lina :D Wiihoo, fast hon skrattade åt mej :o Hon hade aldrig sett mej så, så hon vart chockad :) Hahaha, jag hade så kul. Roligaste kvällen på länge. Men eftersom vi åkte dit innan elva så vart kvällen där inne lite för långdragen så jag och Maria drog på max och köpte oss ett varsit skrovmål sen åkte ja gmed Anton hem :) Han hade vart med Prillen typ hela kvällen så då fick man åka volvo hem :P

Just nu känns det rätt skönt, städade ju igår, eller jag damsög och tog toaletten nogrant medan Anton diskade :) Just nu håller jag på att laga en god köttgryta som mamma brukar göra. Den är så otroligt god och passar bra till både ris och potatis. Anton tvättar ch så håller han på att sortera papper i olika mappar :) Undrar om han tycker det är kul ? :D Bra att lära sej att förstå vad som står och veta vilka räkningar som är betalda och så iaf :)
Blir nog en promenad för mej senare iaf, har legat i soffan fram till halv ett, mådde inte riktigt så bra ..

era kommentarer


Mary skrev:

hehehe, ja vi hade det så roligt!

2009-02-01 | 22:28:53
bloggadress/url: http://mariahmarges.blogg.se/
Lina skrev:

Hej pullan! Skulle du och Anton kanske vilja hitta pånå med oss nått tag? :) Kanske vi kan kolla på bio lr så?! :) Pussi

2009-02-02 | 23:21:58
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0