gnutta ljus

Skönt att vakna halv elva på morgnarna :) Fick strax efter ett sms av Lina som undrade om jag fortfarande ville med till stallet, så vi åkte vid två tiden. Hostade inte jag som en idiot då? Joho, men jag hade Eivor att trösta mej md för hon va också förkyld /: Febern har iaf lugnat sej och det är väl skönt. Nog för att den sitter i än, med tanke på att jag är så hängin fortfarande. Men det har nog mkt med att jag är ledig att göra också, att tiden bara rinner väg utan att man gör ngt får mej trött :) Att ligga i soffan hela dagen i typ en vecka :o

Nä nu har Anton kommit hem från att vart med Prillen i garaget en stund. Så vi ska väl kika på tv och käka en varsin nogat :D Mums med godis :P Imorrn är det röd dag, blir nog mys med god mat och tv då med om det är så här kallt ute.

Träffade Disa idag med, det var en upplevelse <3
Va så längesen jag tog mej tid att åka till stallet. Känns
som om jag sviker dom iaf när jag inte har tid så när jag får tid
känns det så dumt bara. Men jag ska inte låta jobbet ta över.


era kommentarer


Lina skrev:

Hur mår min puppa idag då?! :)

2009-01-07 | 17:41:08
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0