Rubrik

Hade svinkul igår på festen som Carro hade men Anton va inte lika nöjd, han kände typ ingen så han satt i köket och babblade med Johan och lite annat folk bara :) ".. jag bevakar ingen jag bara har.." :D Haha, den va bra och jag ska tänka på er varje gång jag kollar min vännerlista på bdb :P
Man behöver inte skämmas för hur man ser ut i din närhet hjärtat för
du älskar mej precis som jag är, hur mkt isolering jag än har
:) <3
Vi måste åka väg igen till norrfly innan det blir trist där och får väl hoppas vi inte stöter på några som hackar sej fram i taket då :D I sommar blire roligare, när man tar sej fram till lite fler ställen, typ prickiga också har vi ju lite ställen i byn med :)
Jag och Anton har precis kollat på saw v, den va bäst av alla filmerna hittills :o Längtar till sexan kommer :D Ska snart åka och hälsa på Krut, lilla hjärtat. Jag har saknat honom så mkt <3

era kommentarer


Lina skrev:

Det vet du ju ;) Rehngården ;)

2009-01-18 | 12:59:44
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

En utflykt? Vad menar du då, åka med bilen någonstans? :) Myysigt!! :) Jaa, man har ju en hel del planer för bilarna :) Och får inte glömma alla cruisingar ;) hehe.. P

2009-01-18 | 13:01:15
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe okok. Jaa, det skulle jag vilja också. Komma iväg lite, bara vara Niclas och jag så man hinner umgås riktig tid tillsammans. Måste vi försöka komma iväg på också. Haha, jaa.. Men brukar hålla koll på de flesta cruisingarna ja så ;) höhö. Dom är viktiga! ;) hihi. Pussi

2009-01-18 | 17:10:55
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0