Rubrik

Om jag vart onyttig förut var jag värre nyss. Först mat, sen en lussebulle och en plopp, MUMS :D OCH en liten pepsi till ploppen också så klart :) Nä, dricka dricker jag inte ofta så det kanske var att ta i när jag skrev såklart, men jaja.
Åkte till Borlänge igår sen blev det örebro och efter det for jag ner till Hällekis och lastade och åkte till Hova och sov. Idag åkte jag hemåt, först till Gävle och Sandviken för lossning sen till Edsbyn och lastade fönster och bytte i Bollnäs med Kenth. Imorrn blire fönsterkörning, lite tråk men jag tycker att det går bra ändå jag. Ska ut efter Ockelbovägen bara, kanske lite nervös för det fast det får jag se imorrn :) Brukar inte vara ngt att oroa sej för när man väl ser faran.
Anton är i Arbrå, blir promenad och mysprat när han kommer hem och kl nio börjar såld på hus och jag älskar ju hus och inredning så blir bänkad framför det sen ev en dusch och sen sängen :)

era kommentarer


Lina skrev:

Haha precis!! Men men, det är ju som det är.. :/ Nääe, nu får vi ta och hitta på något nått tag! Var ju evigheter sen sist! :( pööössi

2009-01-27 | 23:29:54
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anna-Karin skrev:

Jag vill följa med och åka lastbil någon gång ju :)

2009-01-28 | 10:39:44
Bejb <3 skrev:

Jaa mysbebis å jag vi tittade på TV vi ;) Grr ;p <3

2009-01-28 | 16:13:56
Lina skrev:

Mmm, det var ju det.. :/ Okeeej, vad ska ni göra då da? Blire Tranan lr så? Lr hemma hos henne? :) Blir fest för mig med i helgen, Carro kommer hem så :) Kramis

2009-01-28 | 20:59:34
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe.. antar att det var du som skrev? ;p Jaaa, det är klart det! Bara att hänga på ;) hihi. Pussi

2009-01-29 | 21:09:41
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0