Otroligt svinkallt

De lever och ser det var dag och ändå utsätter de sina egna barn för samma sak när de sätter dem till världen ..

Det är fortfarande för varmt i kroppen, sisådär 39 grader. Om febern sitter i än på onsdag måste jag väl nästan in och kika om man kan göra ngt, har haft det i över en vecka då och det är ju inte allt för bra.
Kallt som satan ute med, -21 har det vart upp i idag. Det är så skönt att ligga i soffan och slappa, men inte fullt så mys med snorig näsa, plus att jag somnar stup i kvarten också :O
Imorrn är det måndag och ingen har ringt in mej på jobb ? Okey, det är kanske första gången så kanske ska vara nöjd. Jag är inte den som känner mej så bekväm med att säga nej till jobb även fast man har en orsak, feber.
Jag har märkt att jag morrar lite när jag andas, känns som en motor som går igång mellan andetagen :S Och när jag hostar. Jag ogillar att vara sjuk så jag hoppas jag blir feberfri snart så man blir pigg. Är ju andra gången på typ två månader jag åker på sjukdom, fast denna gång var det nog snäppet värre.

Jag vill ha vår nu, har lite planer för bilen. Och alla som säger att det är dumt att kosta på en gamal bil hör upp. Ni som köper nya bilar, ni får inte tillbaka mer pengar när ni säljer sen heller ? :D Absolut inte så det är ingen tröst med ny bil. Så yes, jag har världens roligaste hobby :D Hoppas jag hittar ngn som kan hjälpa mej att få den snygg med bara, för jag kan inte på egen hand. Måste få saker lackade och saker ska bytas. Nya fälgar ska väljas ut och det är inte lätt att hitta rätt om man ska ha begagnade, för nya har jag inte råd med känns det som, dom är svindyra :)

Sitter och lyssnar på Anton som spelar gitarr :) Han är duktig min bäbis, tror jag ska springa och hoppa lite på han :D Älskar dej sötnos <3

era kommentarer


"svärmor" skrev:

Feber är inge kul! Den temp. som gått upp är din temp. Temperaturen ute har gått NER (sjunkit). D låter kanske avigt men så är d! Hoppas du frisknar till så att du kan ut på vägarna igen.

2009-01-04 | 22:13:03
Jessika skrev:

Hehe, ja det vart lite omvänt men somsagt så äre ju så :)

2009-01-05 | 11:59:19
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0