björne

igår va jag, malin, bella, louise och percy på björne :D vi satt här hemma först och jag får hoppas grannarna var i sin stuga för vi satt ute på altanen och tjoade hela kvällen fram till tio :p älskling va hos johan hela dagen igår, de grillade och sen kom det en massa folk så han hade då kul han också :)
red peril före björne, och det gick inte alls bra. det som gick så bra i torsdags, då han stått två dagar. skröt för mej sj att han va så mjuk och fin. men igår gick han inte alls att ställa vänster, så jag red upp på volten bortanför rakan. men det gick bara inte och han blev meroch mer stressad. jag tyckte så synd om honom för jag gjorde inget för att göra han stressad heller. men sen märkte jag att när jag smackade så kröp han inunder sej och nästan ville resa sej så jag kan tro att han vart stressad när jag smackade kanske. så vi får ta det lite lugnt med det :) ska ut i skogen idag, får hoppas han glömt att jag gjorde så igår så han kan gå, för igår bara trampade han på stället mest hela tiden och va rädd för allt. min lilla pluttsnutt.
nu ska jag åka till stallet och mysa lite sen åka till mamma och pappa :) rider ikväll, nu vill jag bara mysa med han efter igår


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0