hela veckan ..

oj vilken vecka det vart på jobbfronten, inte alls så mys faktiskt. åkte i måndagskväll, kom hem på onsdag morgon sån åkte jag onsdagkväll igen och kom hem igår morse. lika nästa vecka fast åker imorrnkväll ist :) men sen när jag kommer hem på torsdag morgon så får jag långhelg till tisdag :)

igår vart det brännboll på yran med jobbet, vann bägge matcherna :) gick mindre bra idag, eller vi hamnade precis utanför att få spela final :p så ikväll blir det lite party i alfta hos köten, som förra året så blir det parken sen :) tifa, elin och nathalie ska med dom också ! fast jag är lite kluven, är ju crusing ikväll med ): hade ju så gärna vilja vart där men jag hade ingen att åka med och golfen är ingen vidare crusingbil :D så det blir fest ist, som igår fast då kom jag aldrig väg ..

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0