juli ut ..

känner att det va ett tag sen jag gjorde mej tid att skriva här ! mkt beror på de två sista jobbveckorna då jag kommer hem och åker bort på jobb igen samma dag, så hinner i stort sett bara sova innan jag ska åka igen så då blir det lite tid här.
men nu så, nu har jag helg :) kom hem i morse, vid sex tiden. då tvättade jag och anton bilen i runemo sen åkte vi hem och sov till nu.hade tänkt mej valbo idag, men det får bli imorrn ist :) shoppa lite hästsaker och så :p

spelade ju lite brännboll förra helgen, och det slutade i lite fest med arbestkompisarna hos köten sen långnäs :)



nathalie, hjärtat <3

missade ju bollnäscrusing, men shamn och gävle är fortfarande kvar så sommarn är inte slut än :D men i och för sej, vi va ju där och kikade en halvtimme iaf sen åkte ju jag och tifa med modden i hans skitiga cheva också ;)

hudik crusingen har vi också hunnit med under dessa två veckor :D




moila, kristin, lars och håkan ;)

saknar mina pöpis med trygga jackan och sparrisen ;)

nu ska jag väcka min sötnos så ska vi kika på film, hela dagen faktiskt :D iaf till jag ska väg och rida ;) puss och kraaam !

era kommentarer


Natalie skrev:

Uff stömpa! saknar den dagen då vi spelade brännboll. Hade grymt skoj och jag hoppas du tar med dig bäbisen till nästa säsong=) Puss på dig och bäbisen sötpricken <3

2010-01-07 | 22:13:11
bloggadress/url: http://natthie.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0