söndag, mitt på dagen

vaknade strex efter elva, vad bortskämd man är och ändå klagar man på allt. vissa mer än andra men så är det. man ska vara glad så länge man är frisk och inte gått miste om ngt man har. för allt kan ändras på en sekund ! en sak vet då jag, jag kommer defintivt inte leva kvar här om jag får reda på att jag har en obotlig sjukdom. då är det slut. skulle aldrig klara av att leva med att veta att man ska dö. visst, alla dör ngn gång. men är man frisk så lider man inte av vetskapen på samma sätt. så de som lever till det är helt slut, ni är otroligt starka måste jag säga. anledningen till att jag kom in på det här, är att jag va till toras grav (en gamal klasskompis) brukar svänga in där ibland, och det är så fint på hennes grav. hon skulle bara veta hur många det är som saknar henne. hon va bara nitton år, tänk att tiden springer från en så fort.
från det ena till det andra så älskar jag anton, han är det finaste jag har. bara jag ser på honom blir jag full av hopp <3

era kommentarer


Anton skrev:

Din gofis :) <3

2009-07-12 | 13:13:09
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0