sthlm weekend :)

idag kom vi hem från en helg i storstaden och det känns skönt att vara hemma och inte ha så ont i ben och fötter. jag tänkte, precis som lina, sammanfatta helgen som vart :p

fredag. vi åkte buss ner vid åtta tiden och va väl framme vid tolv ngn gång. då köpte vi tredagarskort för tunnelbana och båt, tänkte att det blev bäst så vi kunde åka hur mkt vi ville :) sen åkte vi med packning till vandrarhemmet, bäddade ordning och sen blev det stan för lite shopping :) på kvällskvisten satt vi i en park nära vandrarhemmet och myste med lite cider och öl sen vart det god mat på en lite finare resturange :) kvällen avslutades med kortspel :D
lördag. klev upp och duschade för att sen åka ner på stan. jag och anton hoppade av vid slussen och gick därifrån medan lina och niklas skulle in till stan för att shoppa mer. vå åt på varsitt håll för att vid tre tiden åka mot gjurgården och grönan :D jag som är så åkrädd vågade mej ändå på att åka vilda musen och flygande mattan :) niklas galning åkte uppskutet och insane :o
söndag. vaknade, åt frukost sen åkte vi ner mot bussen för att vänta på den :)

det har vart en mkt trevlig och mysig helg med fint väder :) idag när vi kom hem va jag till peril och skrittade ut honom, bigge hängde på med bamse hon också. vi red ut på flackåker en sväng bara :p

 

 



era kommentarer


kicki skrev:

Åh,herregud! Åkte ni verkligen i den där hemska "bergodalbanan"? Ni är såå gulliga tillsammans!

2009-07-02 | 00:01:58
jessika skrev:

neee, vi åkte inte insane om du undrade över den hemska "bergochdalbanan" :D den åkte bara niklas. men vilda musen, den åkte vi :P sen åkte anton, lina och niklas den vanliga bergochdalbanan, kanske va den du menade som hemsk, jag tycker iaf att den såg hemsk ut :D

2009-07-03 | 09:34:24

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0