Rubrik

Mamma kommer till Bollnäs senare, tänkte åka upp på Gberg och gå i skogen lite innan. Har kikat över mina stålar, så det ska räcka månaden ut och det ska väl inte vara nå problem. Men jag va ju så sugen på fälgarna så det ställde till det en aning :) Va inte direkt billiga, men det löser sej ändå, så ska det ju betalas till servicen som ska göras på pöpan imorrn med. Byta olja och smörja upp kopplingen lite, göra rent bromsrör och behandla mm :o Men sen äre gjort, så då väntar jag bara på bara vägar så sommarskorna kan sättas på xD
Jobbar senare, pinsen är i Sthlm över dagen så jag får honom inte först ikväll så blir väl sent med virkeskörning. Skönt det med, då är man ju ledig sen på dagarna medan det är ljust :) Kanske ska rida Disa imorrn, Jennie skulle börja skritta idag om det kändes bra skulle hon fortsätta, så jag hoppas på en lite halvlång ledig dag imorrn med så jag kan ta ut henne på en promenad.
Nä, nu ska jag ta min lilla sötbil och åka och rasta mej sj lite. Längtar till Anton kommer hem senare :) Älskar dej sötnos <3



era kommentarer


Lina skrev:

hihih... jaa du ska åka på lördag? :) måste höras snart på tele, men jag kan nog följa! :) pyssis

2009-03-19 | 21:03:29
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0