den nya, rullande arbetsplatsen


såhär ser mitt nya åk ut. inte lika fräsch som prinsen, men han va ju ny så det går inte att jämföra. namnet jag givit honom är lappen, pga att de lappat ihop honom med en stor vit lapp på nara sidan ;) men han går som tusan och har ett riktigt tuthorn. så igår tutade jag två småpojkar som kastade ut en smällare framför mej, undra vem som blev räddast :p går rätt bra att lasta sj, lite svårt att komma ihåg hur mänga skopor man lagt på vagnen bara :p brukar lägga tre fram, tre bak, en i mitten sen lite på varje sida om den i mitten och det är lite svårt att komma ihåg när man är klar på varje ställe :o längtar redan tills perra är klar så jag får sätta mej i öch köra iväg :p skulle få bilen vid två tiden, och igår tog det ca tolv timmar för mej att köra två och ett halvt lass så blir väl halv tre inatt innan jag är hemma :)
anton är borta på ngn föreläsning med klassen i järvsö, på kramstagården. och där åker jag förbi tre ggr ikväll så jag ska tuta på han och maria :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0