låten som de spelade

vi ska gå ut med båten och hångla till låten, låten som de spela när mitt hjärta sattes i brand
kunglig låt :) blir lite sugen på ngn gott att dricka, sitta på en gräsmatta med mina sjuka vänner :) i helgen äre lite mkt. jag har nog förhoppningsvis fått tillbaka min bil som är otroligt saknad. kan ju bara vara jag som ringer nästan varje dag och hör hure går för de på bilmetro :p idag när jag åkteförbi med lastbilen såg jag henne utanför, avklädd och ledsen så jag va tvungen att ringa och höra hure går. och det går bra, han sa att lacken såg fin ut och att jag nog skulle få hem henne imorrn :D hoppas att det inte syns så mkt, att de lackat om och så menar jag. jag har iaf bestämt mej idag, när jag va på frakt och tvättade lappis. att jag ska laga de lilla rost som finns på bilen, kanske börjar slipa i helgen. men eller så väntar jag till jag får hem färgen jag ska beställa. då blire nog lika lack på oken och trummorna med :) lite nervös bara på hure kommer bli, kanse måste lacka om hela under list för att det ska se bra ut trots att det är bara lite på dörrkanten som ska lagas .. jaja, vi får se hure blir :)
har kommit på en lösning för min front med. ska behålla den orginala och göra om den lite :p ska fixa stag i helgen, lacka dem svarta och fixa fast dem :) nivålarm är ev. fixat med, så då blire ljud sen. bara en låda dock, bygga sj blir senre isf :)
ska jessika bli hästägare ? ja vi får väl se :p nu ska hon duscha isf, sen äta ngt :) äldkar dej anton <3


era kommentarer


Frida skrev:

Vi lämnade in min bil för slipning av dörrkanter, förra sommaren tror jag. Sen skulle pappa spraylacka, men lät bilen stå i carporten under natten. Troligen kan det ha kommit fukt då, för nu har den redan börjat tappa lack. Så börja inte slipa förrän du har färgen!

2009-05-27 | 22:27:14
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Anton skrev:

Pluttplutt i badet ;p Hihi <3

2009-05-28 | 06:17:26
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Lina skrev:

Hmmm, jag kommer inte riktigt ihåg.. men äre inte vid 3 tiden??.. :/ Kom in på msn pöpa!

2009-05-28 | 17:27:55
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anonym skrev:

Igår, vid tjugo över ett var det.

2009-05-28 | 20:25:04
jessika skrev:

vem har skrivit tjugo över ett ? :s

2009-05-29 | 09:21:51
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
Lina skrev:

Haha men det var ju guuulligt ju :)

2009-05-29 | 09:25:42
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Heeeeeeeeeeeeeeeej

2009-05-29 | 11:36:08
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0