vilket är mitt bf datum ?

nu du lilla skit börjar du vara stökig om kvällarna, sparkarna känns och gör ont ? när jag lägger mej känns det obehagligt när den rättar till sej eller vad den håller på med, men sen är det lugnt hela natten .. bara på kvällarna den gör så än så länge. sen känns det som om den ligger med huvudet upp till vänster och fötterna ner till höger för det mesta för jag känner oftast sparkarna nere till höger :p

tycker en sak är skumt bara, när vi va på ul den 27 oktober gav barnmorskan oss 16 april som nytt bf datum coh jag var enligt henne precis i v16 +0 och det var en tisdag (4 veckor sen). alltså ska jag väl gå över i v20 nu på tisdag (fyra veckor senare) ?! men när jag kollar vänta barn kalendern på gravid.se så stämmer inte det. den visar att jag är i v20 +5 idag med bf datumet 16 april som hon gav mej ? :s vad ska jag tro ?? ska jag ta bf datumet 16 april och tro att jag är i v20 +5 idag, alltså att jag går över i v21 på tisdag ist för v20 som hon sagt. alltså att jag var i v17 när vi gjorde ul den 27 inte i v16 som hon sa. eller vad ? :S jag blir galen. måste fråga på måndag om vad de tror, kanske får göra ett till ul då och få ännu ny tid ? ..

era kommentarer


helen skrev:

krångligt de där med uträkningar. okej, vad mys :)kram

2009-11-22 | 13:42:38
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
jenn skrev:

jag är också helt förvirrad, hon ändrar sig varje gång och sen gravid.se så stämmer det inte heller :P usch, så jävla krångligt :P



vem har du som barnmorska förresten? :)

2009-11-24 | 04:45:39
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0