fullspäckad lördag och söndag !


hyrde rakapparat och rakade peril idag, tänk va rädd han blev när jag knäppte igåg den ! haha. han skakade och blåste i säkert två-tre minuter sen kom kim lite snabbt bakom så då vart han livrädd och sparkade bakut rätt in i boxväggen brevid. då är man branog rädd om man sparkar åt ngt så hårt :o
men bra gick det iaf att raka, och fint blev det :) han hade 1.5 cm päls, det är inte lite päls det. undrar just hur hans päls kommer se ut när han blir gamal, dubbelt så tjock då kanske :o usch, för ju äldre de blir ju tjockare päls sätter de har jag hört. ändå täckar vi honom bra, men termo inne och vintertäcke med halvhals ute. men pälsen växte tydligen mkt ändå :)
imorrn ska jag rida ut honom om det är fint väder, snart kan man väl inte rida tänker jag.. idag hopptränade jag madde och ida, vart lite studds och sen en trippel på 1m :) igår hoppade vi ju bana på 6 hinder ! dock en bana på 80cm men ändå helt felfritt ! :)

nu sitter jag i soffan med finaste baby, skönt efter en helhelg med fart ! igår blev det hoppträning på fm, sen till alfta på kalas för jimmy som fyllde 15 i söndags och efter det blev det party hos mary som fyllde 19 igår :) och efter det blev det tuppenz, lite lite folk för min smak bara, hade ju fått vart lite mer men men.
nu är man nyss hemkommen fårn mamma och pappa, är ju pappas dag idag :) åt lite smörgåstårta och myste lite. lekte med smulan och fixade facebook åt mamma och pappa ;p

era kommentarer


Frida skrev:

Jag tyckte jag bara pratade om Per :) Eftersom Signe är lite för liten för att köpa något så är det lite mitt ansvar än så länge :)

Jag återkommer gällande Signes önskelista inför julen :)

Vi valde ju att inte köpa nåt till varandra förra året med om jag inte minns fel. Vi syskon alltså. Eftersom ni köper nåt till Signe så kommer hon att köpa nåt till er... ;)

2009-11-08 | 20:35:16
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
jessika skrev:

jag förstod nästan att du menade det, men va ju tvungen att fråga :) ja men visst är det skönt att inte behöva tänka på syskonen, det är nog dyrt med december iaf ! ja återkom du, men då vet signe vad hon ska ge till anton iaf :)

2009-11-09 | 09:12:11
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
Lina skrev:

Haha spelar ingen roll om Bonett är gammal eller inte, sådär har hon alltid varit. Expert att sätta tjock och tät päls. :) Men men, snart åker en del av :) Himla skönt!

2009-11-09 | 11:20:22
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0