kärleken är hård ..

ifall jag nu är tvungen att ta tillbaka peril så har jag nog honom kvar även efter graviditeten, men hoppas på att ngn vill hjälpa mej att ta hand om honom. nog för att jag älskar min bil och har lovat mej sj att inte sälja den, men jag säljer inte min häst ..
bilen ryker isf i mitten av feb. hellre utan den än min älskade vän <3

era kommentarer


emma skrev:

jag förstår precis hur du tänker jessika! jag hoppas verkligen de löser sig.. ska försöka höra mig för jag också utifall någon vill låna honom, jag tycker du diskuterar rätt att du vill ha kvar honom för de är inte bara att sälja sin bästa vän. hoppas de löser sig puss på dig vännen / emmaa

2009-11-24 | 12:06:16
Lina skrev:

Nääämen! Jag förstår dig gumman! Jobbigt för dig.. :( Vad är det som har hänt? Funkade det inte?.. :/ Tråkigt iaf.. får hoppas det löser sig.

2009-11-24 | 13:27:13
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
jenn skrev:

ja, förhoppningsvis så löser det sig i slutet ^^ jag har karin, jättesnäll :)

2009-11-24 | 23:41:49
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0