v 17+0

går över på tisdagar, så idag är det v 17 :) den är så liten än så jag känner inte av den annat än om jag klämmer ihop magen från sidorna. då känns det som en fisk som simmar upp och ner, är nog fötterna som sparkar :) sen på nätterna när man vaknar och vänder på sej då känns det som om jag ska knäcka den på mitten. känns som den ligger med huvudet uppåt, alltså inte uppåt mitt huvud utan uppåt mot den sidan jag inte ligger på. så när jag vänder mej så känns det som om huvudet hamnar neråt mot madrassen och det spänner till rejält i magen då :)

ikväll ska jag få träffa min häst, efter typ tre dagar från honom. känns mysigt att få gosa med honom igen :)

anton är på uga, ska väl hämta honom därifrån senare. OCH astman verkar flyga längre bort, blir allt lättae att andas. bis morgen

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0