hästar hela dagen :)

bomträningen idag gick bra ! vart plastbommar ute i paddocken, kunde inte hålla mej så jag höjde upp två sockerbitar och hoppade :) han hoppar himla bra, men bakbenen hängde inte riktigt med. fast han vägrar då inte och det är bra :) får jobba lite på hoppningen nu när madde tar honom, jag tycker det är mkt roligare att träna från marken och hoppas det kommer bli bra :) fast det finns ju inget bättre än att hoppa en bana och vinna ;)
jag och malin va på trav idag, v75 :) jag sattsdade hela 20 spänn och hästen vann :p haha. men det va tydligen en bra häst så jag vann 40 kr ;p sen red hon sin pålle och efter det blev det max :)
nu kom baby hem, så vi ska kika på tv och mysa :D <3333


era kommentarer


Annika skrev:

nämen ååh :) hehe. näe det förstår jag. hihi.

okej okej det var synd, men nästa helg så är jag hemma hela helgen, då kan vi ju hitta på nått :) pusspuss

2009-10-11 | 18:34:19
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0