hur skulle det kännas

man ser på magen, den börjar ta form :) jag hoppas man kan njuta av graviliteten, inte bara oroa sej, för det gör jag. nu finns ingen återvändo, nu ska den ut :o haha, kan ju aldrig tänka mej att jag ska men det är tydligen så :) usch, jag vill inte tänka på all smärta för den kommer jag ju oundvikligt från så det skippar jag men det är inte så lätt ;p det ska bli så kul när den kommer. jag som velat det här så länge och nu får jag äntligen.

anton kommer hem strax, han har vart och repat. ska handla sen väg till hästen en sväng. imorrn äre jobb som gäller, blir säkert borta ett par nätter igen. jag längtar till helgen, det blir nog bara slapp och rida. kanske drar ner honom till edsbyn och rider lite för malin, hon vill säkert med ;) red med henne och sulan idag, jag kommer sakna dom när jag ska lämna bort min älskling. hoppas jag kanske kan hyra in honom där sen nästa år när jag tar tillbaka honom. dom kommer så bra överens han och sulan ;)


era kommentarer


Annika skrev:

saknar dig Jessika :/

vi läre ses nått tag igen, du jobbar ju och så nu under veckorna, men nästa helg kommer jag hem men då såg jag att du hade fullt upp, och helgen efter det kommer jag nog också hem :) hihi så vi kan ju höras mer om det :) <333

2009-10-04 | 17:49:40
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Anonym skrev:

Graviditeten Jessika ;-)

2009-10-09 | 19:50:30
TBH skrev:

Vilken vecka är du nu i?

Hoppas att allt går bra :)



TBH

2009-10-09 | 20:16:02
bloggadress/url: http://theblackh.blogg.se/
Annika skrev:

hihi okej okej va bra :D

ja vi får nog ta det nästa helg, har så mycket att göra nu i helgen, men hör av mig till nästa helg jag gumman :) pussss

2009-10-09 | 20:44:22
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Malin skrev:

Sötnos! Våra hästar är kompisar dom:) till veckan måste du koomma å hjälpa mig hoppa igen! Pussssssss

2009-10-13 | 14:02:10

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0