mkt jobb, helg nu :)

det går inte att skriva ett inlägg om saker där man sj inte kommenterar ngt, utan att ngn ska reagera, tro att man sj tycker allt som händer i världen är helt OK och skriva hur de tycker att man ska vara rätt förälder för att duga ! orka bry sej om vad som händer på tv, det kan lika gärna va påhittat ..

jaja. nyss hemkommen från tre dagar i bilen, lagom trött och stel i ryggen nu. fick börja morgonen med att lyfta upp 24 säckar foder på 25 kg styck, det är tur man är gravid och inte ska lyfta tugnt va ;) tror nog det finns en del i min närhet som tror jag bara sitter och fraktar arslet 15 timmar om dagen, skulle vara kul om ngn följde med och gjorde sakerna jag får göra och se vad de tycker om jobbet. låter väl som om jag tycker jag har världens tyngsta jobb kanske, men så lätt är det inte. bara lyfta upp trucksittsen får magen att dra ihop sej ! anton, du kanske kan följa med och görat nu när du inte har ngt jobb ? :D

ikväll blir det lugnt iaf, ska bara ligga och gotta mej i soffan :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0