lördag morgon

vaknade kvart i åtta i morse och solev sken, va tvungen upp då det värkte lite i magen. men efter att jag släppt på trycket gick jag och la mej igen. tänkte att det skulle bli mysigt med en ridtur sen i solen, men det är då ingen sol nu när jag vaknade andra gången :)

i onsdags hade jag kalas, vi va väl tretton st i lägenheten och jag hade bara elva sittplatser så det vart tre ute på alltanen ;p fick pengar av alla och ett strykjärn av antons mamma och pappa ;)

igår va vi nio st ut på kina och åt, det va mysigt men synd det går så fort och äta upp och att det va lite kallt där /: när vi va på spicy cow för ngn vecka sen vart vi kvar nästan tre timmar, igår vart det lite drygt en timme bara ;)

men idag är det nya tag, jag har precis ätit frukost så ska väl snart väg till hästen och rida lite :p

älskar dej anton <3

era kommentarer


Anton skrev:

Och jag älskar dig vettu :) <3

2009-09-13 | 10:28:16
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Helen skrev:

Tack :)

2009-09-14 | 10:00:30
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0