mat är gott

anton lagar mat, eller ja, jag skalade potatisen och han värmer pölsan ;p
appropå mat så läster jag inget om vad man får eller ska undvika äta när man är med barn. jag läser inga böcker alls om hur det är eller hur man ska göra med annat heller. det ända jag hört av barnmorskan är att man ska undvika otilllagad fisk och fisk från insjöar. har hört av andra mammor att man inte ska läsa så mkt, att man blir mer nojig då så jag undviker väl det då :) det ända jag kollar är hur stor den är och hur den ser ut från vecka till vecka. går över i v 13 imorrn för övrigt ;p

blir en ridtur sen efter maten och sen hem och vila, har vart ute på hela dagen. va först på stan med malin sen va vi hm till anna och hälsade på henne och molly :)

i söndags va jag med syrran till falun på tävling. hon vann bägge klasserna. A4an på dryga 72% och A5an på dryga 68% :)

era kommentarer


Frida skrev:

Jag har en skitrolig bok som är superbra som heter Från A till Bebis, som du kan få låna.

2009-09-16 | 11:11:10
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0