ruggig torsdag

vecka nbörjar gå mot sitt slut, alltså inte alls långt till man börjar jobba igen efter semestern. men jag jobbar ju med ett intresse så jag längtar ju :) nu körning börjar jag med också, köra foder till bönder i dalarna, från västerås. så blir att sova i västerås och åka genom dalarna på dagarna sen tillbaka till västerås och sova för att lasta upp morgonen därpå :) köpte en bärbar dator för två veckor sen som får bli mitt sällskap, jag längtar till man får börja ligga ute igen. trist är det ju att det inte blir långvarigt eftersom jag inte kan jobba så många månder till, sen kommer ju den lilla så blir man ledig hela sommarn och halva vintern :) skönaste tiden att vara gravid på kanske, eftersom jag redan börjar bli varm. brukar avsluta kvällarna med en promenad, svalka av kroppen lite annan man hoppar i säng :p
regnade idag när jag skulle väg och rida så jag for på horse track (?) och köpte ett lendtäcke, som man knäpper framför sadeln, skönt att få täcke på sina egna ben nu när det börjar bli kallt och jag skrittar ganska mkt med honom fortfarande så det kan jag använda mkt :)
inte långt till han åker från mej nu heller, jag försöker inte tänka på det. det som känns mets jobbigt är att jag inte kommer kunna utbilda honom först jag får tillbaka honom om ett år, då blire hoppning för hela slanten :D
nä nu väntar tvättstugan, sen myshästen innan kvällen.
kyss anton <3333

nu får han inte blir tjockare, alldeles perfekt nu :)

era kommentarer


Lina skrev:

Okeeej.. fast jag väntar nog tills jag får ta det "gratis". :)

2009-09-24 | 21:27:25
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0