gravidlista

När fick du reda på att du var gravid? i augusti -09
Blev det en chock? ne, man anade ju att det var ngt där inne :)
Hur gammal var du? 21
Hade du mycket halsbränna? ja, lite då och då men mina tuggmint tabletter räddade mej ;p 
Spydde du mycket? ne, endast tre ggr
Hade du mycket foglossning? ja, vart sjukskriven för det före nyår
Ditt sf mått som störst? 40cm
Har du fått bristningar? tigeeermage ;')
Trodde du att det var en pojke eller flicka? först trodde vi pojk, men på ul i v16 trodde bm hon såg en liten brud så då ändrade vi oss och döpte henne till mikaela ;p
Vad hoppades du på? en friskus piggilinus ;D
Gick du över tiden? ja, 4 dagar
Hur var förlossningen? underbar, det var en sån enorm upplevelse ! jag vill absolut vara med om det igen, världens finaste känsla och smärtan var absolut inte som jag tänkt mej, positivt alltså :)
Blev du sydd? ja, efter ett par skavsår jag fått
Dragen med sugklocka? yes
Hur många var inne i förlossningsrummet? anton, en bm, en sjuksyster och en doktor
Hade du någon nära med dig? ja, anton <3
Vilket BB födde du på? gävle
Hur stor var bebisen? 4750g tung och 57cm lång
Blev det en pojke eller flicka? en mickipicki ;)
Vad fick den heta? mikaela maria forsman
Var allting värt det? klart det var, nu börjar livet på riktigt !

era kommentarer


Helen -BF 30 juli skrev:

okej, jo alla förlossningar är så olika, vissa ett rent helvete medan vissa har det lättare. Hörde att gävle bb hade blivit evakuerat igår kväll pga av rök och brandlarm. Blev ni också påverkad av det? Vad tycker du om personal och hur det hanterade allt under förlossningen då? Kram

2010-04-19 | 12:42:42
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Anonym skrev:

Vad var hennes huvudomfång? :)

2010-04-19 | 15:44:44

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0