halka, påskfint och påskmat

just ja det är snart vår ;) kände för lite påskpyssel igår, så jag var ut och plockade lite ris som nu pryder alltanen. (för tro inte att vi påskpyntar inomhus inte :))
bad även anton ta med korgen med gamla sommarblommor som stått ute hela vintern, för att tömma den i containern här utanför då han gick till Jimmy och tommy för att spela. då jag kommer ut och skulle kika hur pass blöt och ev. förstörd den var (kostade ändå nästan 200:-) så var den borta. jaha, jag ringer väl och hör vart han lagt den då, tänkte jag. "nä men den slängde jag ju" haha, killar :)
så han kom hem igen och fick slänga sej halvt ner i containern för att hämta upp den ;p

skjutsade honom och hämtade samtidigt upp lina som hängde med hit igen. slängde mej i duschen, käkade lite kvällsfika sen åkte vi mot hällbo, hon skulle träffa ngn :)
MEN höll på att ramla omkull riktigt illa då vi gick ut till bilen innan vi skulle åka dit :( var värsta isfläcken som jag inte såg och såklart drog mitt högerben (som jag redan har svinont i) iväg och jag höll på att sätta mej spagat !
och gissa om jag har fruktansvärt ÄNNU mer ont idag. anton fick vända mej i sängen inatt, hur sexig känner man sej då lixom :s
jaja. var trevligt där i hällbo, men vid tolvtiden drog jag hemåt. och det gjorde så ont att jag sovit i stort sett hela natten, skönt det också på ett vis. dock inte så skönt att ha så himla ont !

nu snart bär det av mot edsbyn, påskmat hos mamma och pappa med hela familjen :) utom stefan och tindra, hon är sjuk :(

era kommentarer


Hanna skrev:

Tjejnamn håller vi hemligt tills vi vet vad det är :)



Men om det är en kille så vill Magnus attt han ska heta Birger!! Jag är inte riktigt med på det. Jag vill att han ska heta Loke eller Viggo.

Så nu måste vi få se vad det är innan vi kan ta upp kampen :)

2010-04-03 | 23:25:14
bloggadress/url: http://hannaclarsson.blogg.se/
janni-gravid i vecka 39 <3 skrev:

FInt kort på er!! myyysmagen, snart är det dax!!

Lycka till!

2010-04-10 | 17:01:34
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0