pöpis

vart finväder mot kvällskvisten igår och då blev jag sugen på att tvätta pöpis, ovanligt ;) så jag och anton åkte till runemo och putsade, inte mkt till salt kvar på lacken så snart blir det vaxning!
kring elva åkte jag och malin ut på en liten åktur, kul nu då folket börjar dra sej ut med sina söta bilar. det har man lixom längtat efter heeeela vintern och snart börjar crusingarna. hoppas man kommer iväg på ngn närliggande iaf, det vore kul :)






era kommentarer


Janni gravid i vecka 39 ♥ skrev:

tack så mycket :)

Jaa det är så underbart att det är så nära, man undrar så mycket när det är dax!

Mår du bra och så? kram

2010-04-11 | 14:02:00
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/
Angelica skrev:

Hej!

Såg att du jobbar som lastbilschaufför, jag håller på med ett skolarbete som handlar om att designa "väska/handbagage" till just lastbilschaufförer och jag undrar vad som brukar finnas i din väska (om du har någon med dig)? Andra tips välkomnas också :)

/Angelica

2010-04-11 | 15:01:52
bloggens ägare, jessika :) skrev:

angelica, du lämnade ingen adress och jag vet inte om du ser det här heller :) men jadu, jag har en skinnväska (gammal partyväska) med mej, där jag har en massa saker som;

* frukt, vatten, block, mapp mm

* plånbok i plåt där jag har alla mina kort (körkort, förarbevis, ADR-handling, tankkort mm)

* mobilladdare mm

men jag bor i lastbilen så jag har en hel resväska med mej varje gång också med täcke, kudde, kläder, duschsaker, deo, smink. ja lite sånt :)

2010-04-11 | 18:31:04
Janni gravid i vecka 39 ♥ skrev:

tack så mycket!

ja det är så underbart att mysa lite med hästarna, det är precis som dom förstår att man har en bebis i magen!

Min syster har tagit över mina hästar nu, jag vill inte tävla på den nivån längre och känner att jag inte kommer att ha tid till det sen!

Har du kvar din söta häst nu eller?



Skönt att du mår bra, kan ju komma när som! :)

Ja mår bra, känner att det börja närma sig nu!

kramar

2010-04-11 | 19:45:10
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/
Helen BF 30 juli. skrev:

vi kan åka hela gänget, ju fler desto roligare :) får se om du får din bebis imorgon på beräknade nu :) kram

2010-04-11 | 19:59:50
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0