fredagsmys

vår alltan börjar nu ta form och jag har damsugit och skurat av möblerna idag :)
planerna är att skura av tak/väggar sen måla reglar och spika upp den där det nu är glipor i väggen till grannen, måla golvet vitt, olja möblerna (en soffa, två fotöljer, ett bord och en bänk) innan sommaren. älskar alltanen, vår lägenhet vore absolut inte samma utan den, sova där då det småregnar ute i sommar med vagnen intill kommer ju bli helt underbart :) (jag älskar ju regn, inte alls ngt värme monster :))
så idag har vart en perfekt dag för mej, vart på så bra humör och donat på med rätt mkt !

mamma och pappa har vart hit på fm. han hjälpte mej upp med nya toabelysningen (en spottramp) ovanför spegeln och skruvade med lysrören som jag knappt vågat röra :s

fick läsa lite om fixering idag och att ett ej fixerat barn kan bero på; att mammans (mitt) bäcken är nog stort att barnet helt enkelt inte är stort nog att kunna fixera sej utan är ruckbart ist och mitt barn är inte fixerat men har legat neråt, kikar åt vänster, har rumpan på högersida av naveln och benen på vänstersida, strax under revbenen sen v30 nå tag. så jag har kanske ett nog stort bäcken att mitt barn bara har legat och väntat på att komma ut :)

nu sitter jag faktiskt med en skål godis, lite saft och kollar på tv. ska träffa malin senare. vi ska glida omkring lite och se vad staden bjuder på, en glass kanske ;p


era kommentarer


Helen BF 30 juli. skrev:

jo precis, jag tänkte be dem dra 32% istället för dessa 30, bättre att ta de säkra före de osäkra då en på jobbet som var sjukskriven fick restskatt nu pga av detta. kram

2010-04-09 | 20:43:32
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

hehe, jag hoppas människan som skrev det har rätt! ;D

2010-04-09 | 23:15:30
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
♥ mikaela skrev:

Nu är det nära. :) tihi. Vår "lilla" guldklimp vägde 4374 gram när hon föddes, då gick jag dock 11 dagar över tiden - och det kändes när hon skulle ut kan jag berätta. ;) haha. Så jag håller tummarna för att er lilla bebis inte är alltför stor. :) Och att h♥n kommer ut snart. :) Kramar

2010-04-10 | 09:50:11
bloggadress/url: http://ingamikaela.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

hur många våningar är det då? :p

2010-04-10 | 11:06:38
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april skrev:

Ja, lite tuff är jag ;D

2010-04-10 | 11:32:53
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

haha, du kanske är så inne i värkarbetet att du inte ens tänker på att du åker hiss! :D

2010-04-10 | 17:06:14
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

ja att det avtog helt är det inget snack om, tyvärr! :p

2010-04-10 | 22:16:44
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0