en bild säger mer :)


hej, jag heter faktiskt mikaela !

min gåstol skulle jag kunna sitta i länge, men får inte för morsan :/

mat däremot skulle jag kunna klara mej utan, jag gillar flaskan <3


era kommentarer


Jessica Olsson skrev:

hehe så söt :)

2010-08-25 | 21:18:43
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com
MalinKalin skrev:

Jaa du man kanske skulle ha skrivit ett inlägg om det på bloggen men skriver lite kort nu då :P Först måste man ju bort med så mycket rost som möjligt. Slipa med grovt papper först och ta sen finare och finare. Typ P80 sen P120 sen P240. Om det är gropar och porer efter rosten så spackla med polyesterspackel och slipa det. Sen är det bästa rostskyddet Epoxygrund. Akta så du inte får det på huden bara för då kan du få exem som aldrig försvinner och använd kolfiltermask så du slipper andas in ångorna. Sen blir det vanlig slipgrund på det. Slipa grunden med P500-P800 sen är det klart för lack :) Annars är det bara att fråga om du undrar nåt mer :P

2010-08-25 | 21:22:18
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0