fredag

puhu, inte först tio igårkväll blev en liten dam trött och somnade för natten, innan låg hon bara och pratade med sej sj men till slut blev det tyst :) OCH 6.06 var det morgon, inget emot det eftersom jag är en morgonpigg människa. lägger mej hellre ett par timmar på fm, men ibland är det skönt att INTE behöva kliva upp riktigt så tidigt ;) haha.

idag är min stora söta pappas födelsedag, så jag har kirrat barnvakt från tre så då ska jag ner på staden och kika efter ngt mysigt åt honom sen blir det edsbyn och käka tacos med hela familjen och fira honom :) OCH efter det, ikväll kl 20 är det äntligen bilträff :D så på hemvägen från edsbyn blir det tvätt av bil i runemo så hon är fin tills ikväll för nu är det bra precis ett par veckor sen jag vaxade så nu får hon faktiskt tvättas riktigt :)
ngn föresten som har tips på bra tvättsvamp ? ingen statoil/ok/preem/dollar/rusta/biltema eller annan sån svamp med skum i tack ;P det ska vara en liknande jag har nu, en tjock, mjuk och lite dyrare alltså :)

nä, nu ska jag ta och plocka upp lilla damen som har vart vaken ett tag efter att ha sovit frukost :) sen bädda rent våra sängar så det blir mys att lägga sej sen ikväll :) puss hej !

era kommentarer


Annika skrev:

säg bara till om du vill ha sällskap ikväll :)

2010-08-27 | 11:50:29
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0