polerat sur fyrtio hela dagen :)

putsat morbrors frus 740 idag, som ett litet tack för all hjälp med pållen :) och alltså, jag har inte vart med om en mer svårtvättad bil, taket var alldeles rosa ! svampen högg hela tiden så då kan ni kanske förstå (haha eller ja inte alla som är så putsintresserad som men kanske ;)) att maskinen högg rätt rejält då jag rubbade (I think it's called that) ! men vaxet gniddes in fint och sicken skillnad det blev ! har en dåålig förebild och en hyffsad efterbild, men det är inte alls rättvisa emot mej och mitt jobb eftersom jag inte tagit dem på samma plats och i samma ljus :p men man ser iaf att skog och mark INTE blänker i dörrarna på förebilden, vilket de gör på efterbilden ;)

- tvättad, avtorkad och maskerad

- rubbad och vaxad. efter sex timmar, klart !

era kommentarer


♥ mikaela skrev:

vad duktig du är :) 6 timmars slit, inte pjåkigt. :)

2010-08-22 | 19:22:16
bloggadress/url: http://ingamikaela.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0