min anton :)

även om jag inte tycker att 30mm stora hål rakt genom öronsnibben, halvlångt rockhår och skrikmusik är bra och fint så älskar jag honom ändå. för dessa hål i öronen och det där halvlånga håret sitter ju på den finaste människan jag känner, min allra bästa vän och älskling helt enkelt. han kan sätta på sej vad som helst (hans kilt bla ;)) och jag tycker ändå han är såå mkt finare än alla andra <3

att ha anton vid min sida har gjort mej till en helt annan människa. det finns verkligen inget ont i honom och att döma människor efter hur de ser ut, hur de klär sej och vad de har på kroppen (percings, tatueringar, töjningar osv) är verkligen helt fel. han är en underbar och ansvarsfull pappa, (bajs på er som inte trodde/tror på honom) han gör verkligen allt för sin lilla dotter och det värmer mitt hjärta. han ställer även upp för mej, som faktiskt inte alla pappor gör. vi bägge har intressen och får bolla med varandra för att få det att funka om kvällarna.
man ska stötta dem man tycker om och håller kär, inte försöka ändra på dem. jag stöttar honom i det mesta, jag menar även om jag inte tycker alla hans töjningar åså är snyggt (ser ingen mening med dem) så försöker jag inte få honom att sluta/ta ut dem. man kan faktist vara glad för andras skull, hört talas om det ?
man ska inte bara stötta utan vara rädd om dem man har också, inte klaga och säga rakt ut vad man tycker alla gånger. även om han inte tycker hästar är så roande så säger han ändå att "ha det så mysigt på ridturen".
för et som inte vet älskar han trummor och gitarr, och här hemma går gitarren varm rätt ofta. även om jag tittar på tv eller sitter här vid datorn så spelar han och jag klagar inte (oftast inte :)). bara om det är ngt svenskt och man gärna vill höra eller så :)
kompisar som är här frågar "hur kan du koncentrera dej då han spelar och du kollar på tv ?" aa, men hur ofta kollar inte jag på tv ? hela dagarna :) och jag har lärt mej att då han spelar kollar jag på ngt med text, lika som då mickis får för sej att börja gorma och prata som hon gör vääldigt mkt och högt ;p

kom att tänkta på detta eftersom många klagar på just såna som anton, bara för att de sj inte inset att jorden faktiskt snurrar.


era kommentarer


Sandra skrev:

Fint skrivet till din käresta ;) Du har så rätt i det du skriver! Jag och min man är varandras motsatser, utseendemässigt och till sättet, men vi kompliterar varandra perfekt! :D

2010-08-11 | 18:00:51
jessika skrev:

tack ska du ha, det är verkligen så att en del människor inte kan acceptera andra. vad det nu har att göra med ? är de sj i ngn form av kris i livet, kanske ålderskris eller ngt. ja ngt är det iaf :)

vilken sandra föresten ? :)

2010-08-11 | 19:09:55
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Jättefint och bra skrivet Jessika! :D Och jag håller fullständigt med dig, i ett förhållande handlar det om att ge och ta. (även om den andras intressen/hobby inte är superduper fun)



Jag hejar på er! :D

2010-08-11 | 21:08:34
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Emelie - ensamstående mamma till Wilma skrev:

Gulligt skrivet :D



sv: ja, jag tänker helt klart fortsätta amma, sen får vi se hur länge jag står ut :) Ja, men jag kan inte heller pumpa ut, det kommer typ ingenting. Men när hon äter så hör jag att de kommer, sjukt :s haha.

Men nu när jag har gett henne ersättning så verkar hon vara mycket nöjdare :) Så jag antar att hon helt enkelt har fått för lite mat.

2010-08-12 | 12:19:41
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Anton skrev:

Gullunge! <3

2010-08-12 | 12:28:46

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0